Pliki do pobrania

POBIERZ REGULAMIN PDF

Treść regulaminu

Regulamin konkursu Wygraj profesjonalną, rodzinną sesję zdjęciową na Farmie Iluzji i Świętego Mikołaja, darmowy obiad oraz symboliczne prezenty dla dzieci od Świętego Mikołaja”.

§ 1. Postanowienia ogólne i zadanie konkursowe

  1. Organizatorem Konkursu Wygraj profesjonalną, rodzinną sesję zdjęciową na Farmie Iluzji i Świętego Mikołaja, darmowy obiad oraz symboliczne prezenty dla dzieci od Świętego Mikołaja” (dalej jako Konkurs) jest Farma Iluzji Sp. z o.o. z siedzibą w Mościskach, Mościska 9, 08-455 Trojanów, biuro@farmailuzji.pl, wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy Lublin-Wschód w Lublinie z/s w Świdniku pod numerem 0000378718, NIP 8262173119, REGON 142755470, kapitał zakładowy w wysokości 101 660 zł pokryty w całości.

  2. Fundatorem nagród jest Organizator.

  3. Konkurs nie jest stworzony, administrowany ani sponsorowany przez META (d. Facebook). META (d. Facebook) jest znakiem towarowym zastrzeżonym przez META, Inc.

  4. Konkurs nie jest grą losową, loterią fantową, zakładem wzajemnym, loterią promocyjną, której wynik zależy od przypadku, ani żadną inną formą gry losowej przewidzianej w stawie z dnia 19 listopada 2009 r. o grach hazardowych.

  5. Konkurs jest prowadzony na stronie www.facebook.com/farmailuzji (dalej jako FanPage).

  6. Przedmiotem Konkursu jest opublikowanie przez Uczestnika komentarza pod postem konkursowym na FanPage i zawarcie w komentarzu:

a) ulubionego, rodzinnego zdjęcia, oraz

b) odpowiedzi na pytanie konkursowe: „Dlaczego to właśnie Wy chcielibyście wygrać zimową sesję na Farmie Iluzji i Świętego Mikołaja?”.

  1. Zdjęcie oraz odpowiedź na pytanie konkursowe musi być zawarte w jednym komentarzu, w terminie wskazanym w § 2 ust. 4.

§ 2. Warunki uczestnictwa

  1. W Konkursie mogą brać udział osoby pełnoletnie, które ukończyły 18 lat oraz posiadają pełną zdolność do czynności prawnych. Uczestnicy dodatkowo zobowiązani są do:

  1. zapoznania się z treścią niniejszego Regulaminu i przestrzegania jego postanowień;

  2. przestrzegania regulaminów wewnętrznych serwisu Facebook.

  1. Udział w Konkursie jest dobrowolny.

  2. Warunkiem udziału w Konkursie jest:

  1. posiadanie przez Uczestnika konta w serwisie Facebook wskazującego na dane osobowe uczestnika (imię i nazwisko);

  2. obserwowanie przez Uczestnika FanPage przez cały czas trwania Konkursu;

  3. zamieszczenie przez Uczestnika w serwisie Facebook pod postem głównym informującym o Konkursie, umieszczonym na FanPagu zdjęcia oraz komentarza, zgodnie z § 1 ust. 6.

  1. Konkurs składa się z trzech etapów:

  1. Etap pierwszy od 20.11.2024 r. – 24.11.2024 r. do godziny 16:00 – przesyłanie zgłoszeń w postaci komentarza pod postem konkursowym.

  2. Etap drugi 24.11.2024 r. – pierwsze głosowanie jury i ogłoszenie na platformie Facebook na FanPage półfinalistów Konkursu.

  3. Etap trzeci 27.11.2024 r. – drugie, ostateczne głosowanie jury i wybranie oraz ogłoszenie zwycięzcy konkursu.

  1. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za czasowe lub stałe zablokowanie FanPage lub aplikacji ze strony Facebook’a.

  2. Organizator zastrzega sobie prawo do wykluczenia z udziału w Konkursie Uczestników, których działania są sprzeczne z prawem albo Regulaminem oraz regulaminem Facebooka, w szczególności Uczestników, którzy:

  1. zamieszczają treści niezgodne z obowiązującym prawem albo Regulaminem dostępnym na portalu Facebook (w szczególności zawierające treści obraźliwe, zarówno w warstwie tekstowej, jak i graficznej);

  2. podejmują działania z wykorzystaniem konta/profilu utworzonego niezgodnie
    z zasadami Facebooka;

  3. podejmują działania z wykorzystaniem niezgodnych z zasadami Facebooka kont/profili osób trzecich;

  4. ingerują w mechanizm działania Konkursu;

  5. tworzą fikcyjne konta/profile w serwisie Facebook.

§ 3. Wybór i ogłoszenie zwycięzcy

  1. Organizator wybierze prace oceniając kreatywność, zgodność z tematem oraz ogólną atrakcyjności merytorycznej i emocjonalnej komentarza.

  2. Wyniki Konkursu zostaną ogłoszone na FanPage w dniu 27.11.2024 r.

  3. Zwycięzcy Konkursu zostaną powiadomieni za pośrednictwem wiadomości wysłanej na platformie META (d. Facebook).

  4. Zachęcamy Uczestników Konkursu do informowania swoich znajomych o konkursie i oznaczania ich. Im nas więcej tym weselej 🙂

§ 4. Nagroda

  1. Nagrodą dla zwycięzcy Konkursu są:

  1. bilety na wejście do Parku Rozrywki Farma Iluzji i Świętego Mikołaja: rodzice + dzieci;

  2. sesja fotograficzna z pobytu na Farmie Iluzji i Świętego Mikołaja, wykonana przez profesjonalnego fotografa – pod warunkiem udzielenia przez Uczestnika i osób mu towarzyszących, zgody na nieograniczone czasowo i terytorialnie wykorzystanie utrwalonego podczas sesji wizerunku w formie elektronicznej (profile w social mediach, strony internetowe i mailingi Organizatora) oraz drukowanej (banery, koszulki, ulotki, plakaty), w celach marketingowych Organizatora;

  3. darmowy posiłek dla całej rodziny w restauracji Łasuch na terenie Parku Rozrywki Farma Iluzji;

  4. symboliczne upominki od Świętego Mikołaja dla dzieci.

  1. Nagroda jest zwolniona z opodatkowania, zgodnie z art. 21 ust. 1 pkt 68 ustawy z dnia 12 marca 2019 r. o podatku dochodowym od osób fizycznych.

  2. Nagroda będzie możliwa do wykorzystania jednorazowo, w wybrany przez Uczestnika dzień weekendu do wyboru z tych przypadających na dni 01.12.2024 r. (niedziela), lub 07.12.2024 r. – 08.12.2024 r. (do wyboru sobota albo niedziela). Wygranych biletów w żaden sposób nie będzie można wykorzystać poza wskazanymi datami, ani zamienić na bilety na sezon letni. Niewykorzystanie nagrody we wskazanym powyżej czasie powoduje, że nagroda całkowicie przepada i nie będzie jej można zrealizować w żadnej innej formie, ani w żadnym innym czasie. Wykonane podczas sesji zdjęciowej wybrane i obrobione zdjęcia, przesłane będą na wskazany przez zwycięzcę adres mailowy, najpóźniej w ciągu 30 dni od czasu wykonania sesji.

  3. Nagroda nie może być w żaden sposób przekazana do realizacji osobom trzecim, bez wiedzy i wyraźnej zgody Organizatora. Na sesję i wizytę w Parku może zgłosić się wyłącznie Uczestnik, który wygrał Konkurs (o ile zwycięzca nie uzgodni z Organizatorem inaczej). Organizator zastrzega sobie prawo do sprawdzenia dokumentów tożsamości, celem weryfikacji i poprawności danych osobowych Uczestnika z danymi osobowymi na portalu Facebook.

  4. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za brak możliwości wykorzystania nagrody z przyczyn leżących po stronie Uczestnika.

  5. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za podanie przez Uczestnika nieprawidłowych danych oraz za zmianę danych podanych w portalu Facebook, uniemożliwiającą odszukanie Uczestnika, którego wybrano zwycięzcą Konkursu.

  6. W przypadkach wykrycia działań niezgodnych z Regulaminem, próby wpływania na wyłonienie Zwycięzcy w sposób niedozwolony, dany Uczestnik może zostać wykluczony z Konkursu.

§ 5. Przetwarzanie danych osobowych

  1. Administratorem danych osobowych udostępnianych przez Uczestników Konkursu jest Organizator. W sprawie przetwarzania danych Uczestników należy kontaktować się z Organizatorem pisemnie, na adres wskazany w § 1 lub mailowo na adres biuro@farmailuzji.pl.

  2. Dane osobowe Uczestników Konkursu będą przetwarzane przez Organizatora wyłącznie w celu dokonania czynności niezbędnych do prawidłowego przeprowadzenia Konkursu, wydania nagrody oraz dokonania rozliczeń finansowych Konkursu (art. 6 ust. 1 lit. b) oraz lit. c) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (RODO).

  3. Odbiorcą danych osobowych będą upoważnieni pracownicy Organizatora oraz podmioty z nim współpracujące, w tym dostawcy usług technicznych, informatycznych, prawnych i księgowych, umożliwiających realizację Konkursu oraz przechowywanie dokumentacji dotyczącej Konkursu.

  4. Dane osobowe Uczestników Konkursu będą przechowywane przez Organizatora przez okres niezbędny do przeprowadzenia Konkursu oraz przez 3 lata od momentu wyłonienia zwycięzcy Konkursu.

  5. Uczestnicy Konkursu mają prawo dostępu do treści swoich danych, w tym prawo do uzyskania kopii tych danych; prawo do żądania sprostowania (poprawiania) danych osobowych; prawo do żądania usunięcia danych osobowych; prawo do żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych; prawo do przenoszenia danych osobowych; prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych; prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Dane są podawane na zasadach dobrowolności, przy czym w zakresie uczestnictwa w Konkursie wymagana jest rejestracja Uczestnika na portalu społecznościowym Facebook.

  6. Podane dane osobowe nie będą profilowane ani też nie będą podlegały zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, nie będą również przekazywane do państw trzecich lub organizacji międzynarodowych.

  7. W momencie zgłoszenia żądania usunięcia danych przez Uczestnika Konkursu, Uczestnik traci możliwość uczestnictwa w Konkursie.

§ 6. Reklamacje

  1. Wszelkie reklamacje dotyczące sposobu przeprowadzania Konkursu, Uczestnicy winni zgłaszać na piśmie w czasie trwania Konkursu, jednak nie później niż w terminie 14 (czternastu) dni od dnia wydania Nagród.

  2. Reklamacja zgłoszona po wyznaczonym terminie nie wywołuje skutków prawnych.
    Pisemna reklamacja powinna zawierać imię, nazwisko, dokładny adres Uczestnika oraz dokładny opis i uzasadnienie reklamacji. Reklamacja powinna być przesłana listem poleconym, bądź drogą mailową na adres Organizatora z dopiskiem “Konkurs na Farmie Iluzji”.

  3. Reklamacje rozpatrywane będą pisemnie w terminie 30 dni.

§ 7. Postanowienia końcowe

  1. W kwestiach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem stosuje się przepisy Kodeksu cywilnego i inne przepisy prawa.

  2. Spory odnoszące się i wynikające z Konkursu będą rozwiązywane przez sąd powszechny.