Pliki do pobrania
Treść regulaminu
Regulamin konkursu „Wygraj profesjonalną, rodzinną sesję zdjęciową na Farmie Iluzji i Świętego Mikołaja, darmowy obiad oraz symboliczne prezenty dla dzieci od Świętego Mikołaja”.
§ 1. Postanowienia ogólne i zadanie konkursowe
-
Organizatorem Konkursu „Wygraj profesjonalną, rodzinną sesję zdjęciową na Farmie Iluzji i Świętego Mikołaja, darmowy obiad oraz symboliczne prezenty dla dzieci od Świętego Mikołaja” (dalej jako Konkurs) jest Farma Iluzji Sp. z o.o. z siedzibą w Mościskach, Mościska 9, 08-455 Trojanów, biuro@farmailuzji.pl, wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy Lublin-Wschód w Lublinie z/s w Świdniku pod numerem 0000378718, NIP 8262173119, REGON 142755470, kapitał zakładowy w wysokości 101 660 zł pokryty w całości.
-
Fundatorem nagród jest Organizator.
-
Konkurs nie jest stworzony, administrowany ani sponsorowany przez META (d. Facebook). META (d. Facebook) jest znakiem towarowym zastrzeżonym przez META, Inc.
-
Konkurs nie jest grą losową, loterią fantową, zakładem wzajemnym, loterią promocyjną, której wynik zależy od przypadku, ani żadną inną formą gry losowej przewidzianej w stawie z dnia 19 listopada 2009 r. o grach hazardowych.
-
Konkurs jest prowadzony na stronie www.facebook.com/farmailuzji (dalej jako FanPage).
-
Przedmiotem Konkursu jest opublikowanie przez Uczestnika komentarza pod postem konkursowym na FanPage i zawarcie w komentarzu:
a) ulubionego, rodzinnego zdjęcia, oraz
b) odpowiedzi na pytanie konkursowe: „Dlaczego to właśnie Wy chcielibyście wygrać zimową sesję na Farmie Iluzji i Świętego Mikołaja?”.
-
Zdjęcie oraz odpowiedź na pytanie konkursowe musi być zawarte w jednym komentarzu, w terminie wskazanym w § 2 ust. 4.
§ 2. Warunki uczestnictwa
-
W Konkursie mogą brać udział osoby pełnoletnie, które ukończyły 18 lat oraz posiadają pełną zdolność do czynności prawnych. Uczestnicy dodatkowo zobowiązani są do:
-
zapoznania się z treścią niniejszego Regulaminu i przestrzegania jego postanowień;
-
przestrzegania regulaminów wewnętrznych serwisu Facebook.
-
Udział w Konkursie jest dobrowolny.
-
Warunkiem udziału w Konkursie jest:
-
posiadanie przez Uczestnika konta w serwisie Facebook wskazującego na dane osobowe uczestnika (imię i nazwisko);
-
obserwowanie przez Uczestnika FanPage przez cały czas trwania Konkursu;
-
zamieszczenie przez Uczestnika w serwisie Facebook pod postem głównym informującym o Konkursie, umieszczonym na FanPagu zdjęcia oraz komentarza, zgodnie z § 1 ust. 6.
-
Konkurs składa się z trzech etapów:
-
Etap pierwszy od 20.11.2024 r. – 24.11.2024 r. do godziny 16:00 – przesyłanie zgłoszeń w postaci komentarza pod postem konkursowym.
-
Etap drugi 24.11.2024 r. – pierwsze głosowanie jury i ogłoszenie na platformie Facebook na FanPage półfinalistów Konkursu.
-
Etap trzeci 27.11.2024 r. – drugie, ostateczne głosowanie jury i wybranie oraz ogłoszenie zwycięzcy konkursu.
-
Organizator nie ponosi odpowiedzialności za czasowe lub stałe zablokowanie FanPage lub aplikacji ze strony Facebook’a.
-
Organizator zastrzega sobie prawo do wykluczenia z udziału w Konkursie Uczestników, których działania są sprzeczne z prawem albo Regulaminem oraz regulaminem Facebooka, w szczególności Uczestników, którzy:
-
zamieszczają treści niezgodne z obowiązującym prawem albo Regulaminem dostępnym na portalu Facebook (w szczególności zawierające treści obraźliwe, zarówno w warstwie tekstowej, jak i graficznej);
-
podejmują działania z wykorzystaniem konta/profilu utworzonego niezgodnie
z zasadami Facebooka; -
podejmują działania z wykorzystaniem niezgodnych z zasadami Facebooka kont/profili osób trzecich;
-
ingerują w mechanizm działania Konkursu;
-
tworzą fikcyjne konta/profile w serwisie Facebook.
§ 3. Wybór i ogłoszenie zwycięzcy
-
Organizator wybierze prace oceniając kreatywność, zgodność z tematem oraz ogólną atrakcyjności merytorycznej i emocjonalnej komentarza.
-
Wyniki Konkursu zostaną ogłoszone na FanPage w dniu 27.11.2024 r.
-
Zwycięzcy Konkursu zostaną powiadomieni za pośrednictwem wiadomości wysłanej na platformie META (d. Facebook).
-
Zachęcamy Uczestników Konkursu do informowania swoich znajomych o konkursie i oznaczania ich. Im nas więcej tym weselej 🙂
§ 4. Nagroda
-
Nagrodą dla zwycięzcy Konkursu są:
-
bilety na wejście do Parku Rozrywki Farma Iluzji i Świętego Mikołaja: rodzice + dzieci;
-
sesja fotograficzna z pobytu na Farmie Iluzji i Świętego Mikołaja, wykonana przez profesjonalnego fotografa – pod warunkiem udzielenia przez Uczestnika i osób mu towarzyszących, zgody na nieograniczone czasowo i terytorialnie wykorzystanie utrwalonego podczas sesji wizerunku w formie elektronicznej (profile w social mediach, strony internetowe i mailingi Organizatora) oraz drukowanej (banery, koszulki, ulotki, plakaty), w celach marketingowych Organizatora;
-
darmowy posiłek dla całej rodziny w restauracji Łasuch na terenie Parku Rozrywki Farma Iluzji;
-
symboliczne upominki od Świętego Mikołaja dla dzieci.
-
Nagroda jest zwolniona z opodatkowania, zgodnie z art. 21 ust. 1 pkt 68 ustawy z dnia 12 marca 2019 r. o podatku dochodowym od osób fizycznych.
-
Nagroda będzie możliwa do wykorzystania jednorazowo, w wybrany przez Uczestnika dzień weekendu do wyboru z tych przypadających na dni 01.12.2024 r. (niedziela), lub 07.12.2024 r. – 08.12.2024 r. (do wyboru sobota albo niedziela). Wygranych biletów w żaden sposób nie będzie można wykorzystać poza wskazanymi datami, ani zamienić na bilety na sezon letni. Niewykorzystanie nagrody we wskazanym powyżej czasie powoduje, że nagroda całkowicie przepada i nie będzie jej można zrealizować w żadnej innej formie, ani w żadnym innym czasie. Wykonane podczas sesji zdjęciowej wybrane i obrobione zdjęcia, przesłane będą na wskazany przez zwycięzcę adres mailowy, najpóźniej w ciągu 30 dni od czasu wykonania sesji.
-
Nagroda nie może być w żaden sposób przekazana do realizacji osobom trzecim, bez wiedzy i wyraźnej zgody Organizatora. Na sesję i wizytę w Parku może zgłosić się wyłącznie Uczestnik, który wygrał Konkurs (o ile zwycięzca nie uzgodni z Organizatorem inaczej). Organizator zastrzega sobie prawo do sprawdzenia dokumentów tożsamości, celem weryfikacji i poprawności danych osobowych Uczestnika z danymi osobowymi na portalu Facebook.
-
Organizator nie ponosi odpowiedzialności za brak możliwości wykorzystania nagrody z przyczyn leżących po stronie Uczestnika.
-
Organizator nie ponosi odpowiedzialności za podanie przez Uczestnika nieprawidłowych danych oraz za zmianę danych podanych w portalu Facebook, uniemożliwiającą odszukanie Uczestnika, którego wybrano zwycięzcą Konkursu.
-
W przypadkach wykrycia działań niezgodnych z Regulaminem, próby wpływania na wyłonienie Zwycięzcy w sposób niedozwolony, dany Uczestnik może zostać wykluczony z Konkursu.
§ 5. Przetwarzanie danych osobowych
-
Administratorem danych osobowych udostępnianych przez Uczestników Konkursu jest Organizator. W sprawie przetwarzania danych Uczestników należy kontaktować się z Organizatorem pisemnie, na adres wskazany w § 1 lub mailowo na adres biuro@farmailuzji.pl.
-
Dane osobowe Uczestników Konkursu będą przetwarzane przez Organizatora wyłącznie w celu dokonania czynności niezbędnych do prawidłowego przeprowadzenia Konkursu, wydania nagrody oraz dokonania rozliczeń finansowych Konkursu (art. 6 ust. 1 lit. b) oraz lit. c) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (RODO).
-
Odbiorcą danych osobowych będą upoważnieni pracownicy Organizatora oraz podmioty z nim współpracujące, w tym dostawcy usług technicznych, informatycznych, prawnych i księgowych, umożliwiających realizację Konkursu oraz przechowywanie dokumentacji dotyczącej Konkursu.
-
Dane osobowe Uczestników Konkursu będą przechowywane przez Organizatora przez okres niezbędny do przeprowadzenia Konkursu oraz przez 3 lata od momentu wyłonienia zwycięzcy Konkursu.
-
Uczestnicy Konkursu mają prawo dostępu do treści swoich danych, w tym prawo do uzyskania kopii tych danych; prawo do żądania sprostowania (poprawiania) danych osobowych; prawo do żądania usunięcia danych osobowych; prawo do żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych; prawo do przenoszenia danych osobowych; prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych; prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Dane są podawane na zasadach dobrowolności, przy czym w zakresie uczestnictwa w Konkursie wymagana jest rejestracja Uczestnika na portalu społecznościowym Facebook.
-
Podane dane osobowe nie będą profilowane ani też nie będą podlegały zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, nie będą również przekazywane do państw trzecich lub organizacji międzynarodowych.
-
W momencie zgłoszenia żądania usunięcia danych przez Uczestnika Konkursu, Uczestnik traci możliwość uczestnictwa w Konkursie.
§ 6. Reklamacje
-
Wszelkie reklamacje dotyczące sposobu przeprowadzania Konkursu, Uczestnicy winni zgłaszać na piśmie w czasie trwania Konkursu, jednak nie później niż w terminie 14 (czternastu) dni od dnia wydania Nagród.
-
Reklamacja zgłoszona po wyznaczonym terminie nie wywołuje skutków prawnych.
Pisemna reklamacja powinna zawierać imię, nazwisko, dokładny adres Uczestnika oraz dokładny opis i uzasadnienie reklamacji. Reklamacja powinna być przesłana listem poleconym, bądź drogą mailową na adres Organizatora z dopiskiem “Konkurs na Farmie Iluzji”. -
Reklamacje rozpatrywane będą pisemnie w terminie 30 dni.
§ 7. Postanowienia końcowe
-
W kwestiach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem stosuje się przepisy Kodeksu cywilnego i inne przepisy prawa.
-
Spory odnoszące się i wynikające z Konkursu będą rozwiązywane przez sąd powszechny.